RTB er programmatiske kjøp gjennom børsen.

— Denne siden er under oppbygging. Mer informasjon kommer —

Webtraffic Børs

Programmatic & RTB 

Webtraffic lanserte sin annonsebørs i desember 2013, ett område vi vil ha stort fokus på fremover.

Annosebørsen består av de samme publisistene som Webtraffic sitt annonsenettverk.

Vi har valgt å ha en privat annonsebørs, det vil si at vi trenger å gi kjøperne tilgang, før de kan begynne å handle. Dette er i hovedsak fordi vi vil sikre at vi fortsetter å levere gode og trygge annonsører til publisistene vi samarbeider med, også i en mer automatisert verden. På denne måten opprettholder vi kvaliteten på samarbeidspartnere i nettverket.

Er du interessert i tilgang til vår børs, vil vite mer om hvilke muligheter som finnes eller har spørsmål om dette, ta kontakt.

Den digitale revolusjonen har forandret annonsemarkedet og forbrukernes kjøpsmønstre foregår i større grad på nettet.

Marius Backer Patrocollo Head of Programmatic & Key Account Manager +47 48 48 48 29 mariusbp@webtraffic.no